Tak, możesz oznaczyć fakturę sprzedażową lub zakupową jako opłaconą. Możesz to zrobić na dwa sposoby.
Z poziomu listy dokumentów:
- Przejdź do listy dokumentów w przychodach lub wydatkach.
- Kliknij szarą ikonę przy kwocie faktury – ikona powinna stać się zielona: oznacza to, że dokument został oznaczony jako opłacony.
Z poziomu szczegółów dokumentu:
- Przejdź do szczegółów faktury sprzedażowej lub zakupowej.
- Kliknij Zapłacono w prawym górnym rogu.
Jak oznaczyć częściową płatność za fakturę sprzedażową?
- Przejdź do listy dokumentów przychodowych (Przychody > Lista dokumentów).
- Wybierz fakturę, dla której chcesz oznaczyć częściową płatność.
- Spośród przycisków na górze (pod numerem dokumentu) wybierz Edytuj – dzięki temu przejdziesz do edycji faktury.
- W sekcji Faktura opłacona wybierz Tak a następnie wpisz w polu obok wartość.
- Kliknij przycisk Zapisz.
Uwaga! Nie można edytować faktur dodanych z innych źródeł, np. zaimportowanych z innych aplikacji do fakturowania lub z plików, przez co nie można też określić częściowej płatności takiej faktury.