Jeżeli do tej pory inne biuro rachunkowe prowadziło dla Ciebie księgowość, przeniesienie księgowości do Taxly wcale nie musi być uciążliwe. Możemy w Twoim imieniu skontaktować się z Twoim obecnym biurem rachunkowym i wszystko załatwić za Ciebie.
Wybierz swój plan
Najpierw wybierz swój plan księgowości, który będzie odpowiadał potrzebom Twojej firmy. Jeżeli jesteś freelancerem (księgowość dla grafików, programistów, artystów, lekarzy czy prawników), możesz skorzystać z oferty Taxly Solo – czyli płatności za ilość faktycznie przekazanych dokumentów do rozliczenia. W tym planie nie płacisz z góry określonego abonamentu miesięcznego, ale jedynie 15 zł netto za każdy dokument.
Jeżeli natomiast posiadasz większą ilość dokumentów w miesiącu lub pracowników, korzystniejszy dla Ciebie będzie odpowiedni plan abonamentowy dla księgowości uproszczonej lub pełnej księgowości. Wówczas ceny zaczynają się już od 99 zł netto dla działalności gospodarczej oraz 349 zł netto – dla spółek.
Załóż konto
Możesz założyć swoje firmowe konto tutaj. Rejestracja w Taxly trwa dosłownie chwilę – podaj dane swojej firmy, wybierz odpowiedni plan oraz nadaj hasło do aplikacji.
Podepnij kartę płatniczą
Następnie podepnij swoją kartę płatniczą, aby uruchomić usługę subskrypcji. Pamiętaj, że w Taxly płatność będzie pobierana co miesiąc automatycznie z Twojej karty. Pierwsza płatność to płatność z góry lub opłata aktywacyjna za Taxly Solo.
Dostęp do aplikacji
Po poprawnym procesie pierwszej płatności uzyskasz dostęp do naszej aplikacji, która znajduje się pod adresem https://taxly.cloud/. Możesz także logować się do aplikacji, korzystając z linka w menu „Logowanie”.
W ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z Tobą Twoja nowa księgowa z Taxly, z którą ustalisz szczegóły rozliczania Twojej firmy. Księgowa może zapytać Cię o takie informacje:
- czy księgowość była prowadzona wcześniej w innym biurze rachunkowym?
- jaka jest forma rozliczania z Urzędem Skarbowym?
- jak często wysyłane są deklaracje VAT?
- czy zatrudniasz pracowników?
- czy firma jest płatnikiem VAT?