Jedynym sposobem płatności za Taxly jest podpięcie karty, z której płatności będą pobierane automatycznie. Płatności dokonywane przelewem tradycyjnym nie będą honorowane i będą automatycznie zwracane.
Uwaga! Czas zwrotu może być wydłużony. Nie realizuj przelewów bankowych na rachunek bankowy Taxly.
Jak mam dodać kartę?
Kartę można podpiąć w momencie, gdy wymagana jest zapłata za korzystanie z Taxly. Prawdopodobnie wysłano do Ciebie informację o niepowodzeniu płatności – kliknij w wiadomości w link Zaktualizuj dane do płatności. Zostaniesz przekierowany do strony z aktualnym rachunkiem oraz formularzem zapłaty. Uzupełnij wszystkie wymagane dane dotyczące płatności i Twojej karty.
Możesz także zalogować się do Taxly oraz kliknąć Wprowadź dane karty. Link powinien być widoczny na pulpicie głównym w oknie Dodaj kartę do płatności. Jeżeli nie widzisz linku, przejdź do listy rachunków klikając Zobacz rachunki, by sprawdzić czy posiadasz nieopłacone rachunki. W przypadku, gdy na liście rachunków widnieją pozycje ze statusem Nieopłacono i nie widzisz linku pozwalającego na dodanie karty, skontaktuj się z nami.
Kto przetwarza dane mojej karty i jest operatorem płatności?
Taxly nie zapisuje danych Twojej karty oraz nie wymaga podawania danych karty w przypadku, gdy płatność nie jest wymagana. Dane karty zapisane są u operatora płatności Taxly a wszystkie transakcje odbywają się na podstawie zaszyfrowanego klucza, który identyfikuje kartę z Twoją firmą. Operatorem płatności jest firma PayLane Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278. Dowiedz się więcej o PayLane.
Jakie typy kart są honorowane?
Praktycznie każda karta, która wydana jest na terenie Polski lub przez podmiot działający na terenie Polski. Akceptowane karty to Visa i MasterCard, zarówno z włączoną metodą 3-D Secure, jak i bez.
Czy muszę podpinać kartę?
Tak, podpięcie karty jest wymagane do rozliczania się z Taxly za korzystanie z usługi. Nie ma innego sposobu płatności.
Jeżeli masz problem ze zrealizowaniem płatności, skontaktuj się z nami.
Co się stanie jeśli nie podepnę karty?
System będzie próbował zrealizować płatność i będzie Cię prosił w wiadomościach e-mail o uzupełnienie danych karty, by płatność mogła zakończyć się powodzeniem. Jeżeli dane karty nie zostaną uzupełnione, dostęp do konta w Taxly zostanie zablokowany a ostatecznie świadczenie usług księgowych zostanie zawieszone.
Co oznacza zawieszenie usług księgowych?
Wraz ze wstrzymaniem świadczenia usług księgowych, Taxly przestnie w Twoim imieniu wysyłać deklaracje VAT-7 oraz pliki JPK do Urzędu Skarbowego oraz świadczyć pozostałe usługi księgowe, w tym rozliczanie pracowników i przygotowywanie PIT i CIT.
Uwaga! Niewywiązanie się z obowiązku złożenia deklaracji VAT-7 – również tzw. deklaracji zerowej – to przestępstwo karne skarbowe, które może podlegać: karze pozbawienia wolności, karze ograniczenia wolności lub karze grzywny w wysokości od 666,60 zł do 19 198 080 zł