Jeżeli podczas zakładania konta pobrano niepoprawne lub niekompletne dany z bazy GUS REGON lub jeżeli zmieniły się dane Twojej firmy, możesz je edytować w ustawieniach aplikacji.

Aby zmienić dane firmy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. W lewym menu wybierz Zlecenia, a następnie Nowe zlecenie.
  2. Wybierz typ zlecenia Firma.
  3. Z listy zleceń wybierz Zmiana danych firmy.
  4. Podaj nowe dane firmy.

    Uwaga! Nie możesz zmienić numeru NIP firmy.

  5. Kliknij przycisk Wyślij zlecenie.

Co się stanie ze zleceniem?

Zlecenie zmiany danych firmowych zostanie wysłane do działu księgowości, gdzie po aktualizacji danych zostanie oznaczone jako Zrealizowane. Zostaniesz poinformowany o zmianie statusu zlecenia.

Kiedy zostanie zrealizowane moje zlecenie?

Zlecenia są realizowane na bieżąco i niezwłocznie po wysłaniu ich przez użytkownika, za wyjątkiem zleceń dla Działu IT lub Obsługi Klienta, których czas realizacji może się wydłużyć. W przypadku zleceń księgowych, powinny one zostać zrealizowane maksymalnie w przeciągu 7 dni. Średni czas realizacji zleceń wynosi 2 dni robocze.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie