Jeżeli podczas zakładania konta pojawia się komunikat Wystąpił błąd, prawdopodobnie konto dla firmy o podanym numerze NIP istnieje już w Taxly lub firma nie została jeszcze wpisana do rejestru GUS REGON.

Taka firma może posiadać już konto w Taxly

Jedną z przyczyn niepowodzenia założenia konta może być istniejące już konto w Taxly. Spróbuj użyć funkcji resetowania hasła, aby wygenerować nowe hasło do aplikacji. W tym celu przejdź na stronę Nie pamiętam hasła a następnie podaj adres e-mail powiązany z kontem. Jeżeli nie pamiętasz, jakiego adresu e-mail użyto do rejestracji, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Firma nie została dodana do bazy GUS REGON lub brakuje części danych

Jeżeli Twoja firma została niedawno założona, prawdopodobnie nie została jeszcze dodana do bazy GUS REGON lub zawiera niekompletne dane, np. brakuje adresu. Aby zweryfikować czy firma istnieje w bazie GUS REGON lub czy zawiera wszystkie dane, przejdź do wyszukiwarki na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego, następnie wpisz numer NIP Twojej firmy i kliknij Szukaj.

Jeżeli żaden z tych powodów nie występuje, skorzystaj z formularza kontaktowego Taxly i skontaktuj się z nami.

Dlaczego na stronie rejestracji nie podaję wszystkich danych firmy?

Podczas zakładania konta w Taxly, system nie wymaga podawania wszystkich danych firmy. Do zidentyfikowania czy firma, dla której konto jest zakładane w Taxly, istnieje używany jest numer NIP. System na podstawie numeru NIP rozpoznaje typ działalności (jednoosobowa działalność gospodarcza lub spółka kapitałowa) oraz pobiera informacje podawane podczas rejestracji firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS).

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie