Chatbot doceniony. Ukłon nowych technologii w stronę biznesu
- Robotyczny krasnal
- Technologia z głową
Robotyczny krasnal
Jednym z najlepszych polskich przykładów wykorzystania sztucznej inteligencji w obsłudze klienta jest dwujęzyczny (polsko-angielski) chatbot na wrocławskim lotnisku. To nowatorskie i jedyne w Polsce rozwiązanie zastosowane w obsłudze pasażerów lotniska, pomaga zaplanować podróż, dzięki zintegrowaniu z wyszukiwarką lotów. Robot odpowiada także na pytania najczęściej zadawane przez pasażerów oraz wskazuje lokalizację punktów usługowych, czy wysyła spersonalizowane powiadomienia. Informacje o cenach usług okołolotniskowych, czy rozkładzie komunikacji miejskiej również będą cenne dla pasażerów. Nie bez powodu został on doceniony w konkursie Dobry Wzór 2019 Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Jest nie tylko praktyczny i przyjazny strapionym podróżnym, ale to również piękne urzeczywistnienie myśli technologicznej. Znaleźć się z zacnym i elitarnym gronie niewielu lotnisk europejskich posiadających to rozwiązanie–spełnione marzenie. Innowacyjny, funkcjonalny i przyjazny–tak wygląda zwycięskie trio ulokowane w jednym wrocławskim chatbocie.
Technologia z głową
Firma, która stworzyła dolnośląskie cacko, podkreśla, że nie chatboty to już nie tylko moda, a konieczność podykotowana zmieniającym się środowiskiem biznesowym. Szyte na miarę potrzeb danej branży, nie mogą powstawać w oderwaniu od sprofilowanego odbiorcy produktu. Posiadanie w swoich zasobach chatbota musi się wpisywać strategię budowania marki, czy założone cele biznesowe, a nie stanowić bezużyteczny gadżet. To w pełni zautomatyzowane narzędzie do wielokanałowej obsługi klienta, które skutecznie wspiera i usprawnia kontakt z odbiorcami, szczególnie w dni i godziny, w których etatowa załoga ma wolne. Klient dobrze zaopiekowany to klient lojalny, a chatbot nie zawiedzie nawet w porze nocnej. Roboty wykorzystywane są również do zwiększenia sprzedaży, realizują obrane cele marketingowe, a także mogą stać się wirtualnymi asystentami HR. To tylko niektóre z przykładów ich zastosowania, bo jak pokazują dane–niemalże wszystkie branże zostały opanowane przez sztuczną inteligencję.
Dziś już nikt nie zadaje sobie pytania, czy roboty zastąpią ludzi. Dziś każdy, kto interesuje się rynkiem nowatorskich rozwiązań, próbuje badać, które obszary mogą być obsłużone przez interaktywne automaty. Wspomagają i ułatwiają pracę, jednak wciąż to ludzie je projektują, serwisują i zastępują, gdy technologia zawiedzie.
Czytaj także
PPK daje, PPK odbiera. Zobacz, kto tak naprawdę na nim skorzysta
Czytaj więcejNowy rejestr umów o dzieło
Czytaj więcejTani prąd to kiepski żart. O energii, która nas może słono kosztować w 2020 roku
Czytaj więcejCzerwone światło dla gastronomii. Co z branżą podczas kolejnej fali koronawirusa?
Czytaj więcejSkładki ZUS - konsekwencje nieopłacenia lub spóźnień w zapłacie
Czytaj więcej(Po)dziel i rządź po swojemu. Split payment po nowemu
Czytaj więcejMikrorachunek podatkowy–sprawdź, co przygotował dla Ciebie Urząd Skarbowy
Czytaj więcejRozliczaj się i zapożyczaj. Wszystko, co musisz wiedzieć o kredycie na PIT
Czytaj więcej