Możesz dodać nowy załącznik do faktury lub wydatku, które zostały dodane już wcześniej. Nie ma limitów co do ilości dodawanych załączników.

Dodawanie załącznika do transakcji

  1. Przejdź do listy dokumentów przychodowych lub wydatków.
  2. Wybierz fakturę lub wydatek, do którego chcesz dodać załącznik, klikając w jego nazwę lub numer.
  3. Na stronie szczegółów kliknij Dodaj załącznik w sekcji Załączniki.
  4. Dodaj plik z dysku.

    Uwaga! Pamiętaj, że plik nie może ważyć więcej niż 5 MB. Akceptowane rozszerzenia plików to PDF, JPG, PNG, CSV, MT-940.

  5. Jeżeli plik spełniał wymagania dotyczące dodawania nowych plików, pojawi się na liście plików w sekcji Załączniki.

Jaki status otrzyma dodany załącznik?

Nowo dodany załącznik otrzyma status Nie dotyczy. Oznacza to, że nie zostanie uwzględniony przez księgowość w rozliczeniu miesiąca. Jeżeli chcesz, aby księgowość rozliczyła załącznik, wspomnij swoją księgową w komentarzu do transakcji. Zobacz jak dodać komentarz do transakcji. Załącznik może zmienić swój status na Do rozliczenia, Odrzucono lub Zaakceptowano.

Czy mogę dodać załącznik do zaakceptowanej lub odrzuconej faktury?

Tak, ale taki załącznik nie będzie widoczny do rozliczenia dla księgowości. Aby został rozliczony przez księgowość i zmienił swój status, wspomnij swoją księgową w komentarzu do transakcji. Zobacz jak dodać komentarz do transakcji.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie