Jeżeli podczas zakładania konta pobrano niepoprawne lub niekompletne dany z bazy GUS REGON lub jeżeli zmieniły się dane Twojej firmy, możesz je edytować w ustawieniach aplikacji.
Aby zmienić dane firmy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- W lewym menu wybierz Zlecenia, a następnie Nowe zlecenie.
- Wybierz typ zlecenia Firma.
- Z listy zleceń wybierz Zmiana danych firmy.
- Podaj nowe dane firmy.
Uwaga! Nie możesz zmienić numeru NIP firmy.
- Kliknij przycisk Wyślij zlecenie.
Co się stanie ze zleceniem?
Zlecenie zmiany danych firmowych zostanie wysłane do działu księgowości, gdzie po aktualizacji danych zostanie oznaczone jako Zrealizowane. Zostaniesz poinformowany o zmianie statusu zlecenia.
Kiedy zostanie zrealizowane moje zlecenie?
Zlecenia są realizowane na bieżąco i niezwłocznie po wysłaniu ich przez użytkownika, za wyjątkiem zleceń dla Działu IT lub Obsługi Klienta, których czas realizacji może się wydłużyć. W przypadku zleceń księgowych, powinny one zostać zrealizowane maksymalnie w przeciągu 7 dni. Średni czas realizacji zleceń wynosi 2 dni robocze.